Magazinul online www.infinityforhome.ro își asumă responsabilitatea în privința livrării produselor solicitate de dumneavoastră și utilizează pentru aceasta servicii de curierat standard. Obligativitatea cumpărătorului este de a se asigura că produsele încap în locuință și în lift, acolo unde este cazul. În caz contrar, produsele vor fi livrate în recepția/holul clădirii.
Prețul transportului comenzii va fi afișat în timpul achiziției, după ce toate produsele sunt în coș și sunteți în procesul de plasare a comenzii. Prețul include transportul, dar nu și manipularea sau montajul produselor. Serviciile de manipulare în locuință și montaj sunt servicii cu valoare adăugată și se pot comunica doar la cerere. În funcție de locația de livrare, Infinity for Home poate să furnizeze sau nu aceste servicii, în funcție de disponibilitatea echipelor în arealul geografic comunicat.
Tarifele pentru serviciile standard sunt fixe și comunicate clar în comanda în curs de plasare. Tarifele pentru serviciile cu valoare adăugată sunt specifice și se vor comunica în funcție de complexitatea cerințelor.
Produsele comandate de către cumpărător vor fi livrate la adresa specificată la momentul plasării comenzii sau direct în showroom-ul Infinity for Home. Orice modificare a adresei de livrare sau a modalității de livrare trebuie să fie comunicată explicit către Infinity for Home, prin e-mail la adresa contact@infinityforhome.ro, în termen de maxim 24 de ore de la plasarea comenzii.
Veți fi anunțați de către partenerii noștri de curierat Fan Courier sau SameDay despre livrare în momentul în care comanda a fost predată curierului. În cazul în care ați optat pentru ridicare personală din showroom-ul sau depozitul nostru, veți fi contactați de către personalul Infinity for Home pentru detalii și ridicarea comenzii.
Durata estimată de livrare pentru produsele aflate în stoc este între 1 și 14 zile, începând din momentul confirmării comenzii. Termenul de livrare poate varia în funcție de distanța față de destinație, tipul produsului solicitat și nivelul serviciilor cu valoare adăugată. În cazul în care ați optat pentru un produs la comandă, termenul de livrare va fi reconfirmat și/sau comunicat prin e-mail sau telefonic de către un reprezentant al Infinity for Home.
Livrarea produselor se va face prin intermediul firmelor de curierat colaboratoare și transportatorilor specializați, între orele 10:00 și 17:00, în zilele lucrătoare. Dacă aveți o preferință pentru un anumit interval orar, vă rugăm să menționați acest lucru în câmpul „mențiuni speciale” din comanda dumneavoastră. Vom transmite curierilor toate informațiile primite de la dumneavoastră, însă nu putem garanta că toate vor fi luate în considerare.
Înainte de livrare, reprezentantul firmei de curierat va încerca să contacteze telefonic cumpărătorul. În cazul în care livrarea nu poate fi efectuată, curierul va lăsa o notificare și va încerca să livreze din nou. De asemenea, curierul va utiliza toate informațiile transmise de dumneavoastră, însă nu putem garanta că toate vor fi aplicate. În cazul livrării prin transportatori specifici (nu curierat), aceste livrări nu se pot anula. Vă rugăm să vă asigurați că în ziua comunicată de livrare veți fi disponibili în locație pentru preluarea comenzii. Neanunțarea în termen maxim de 12-24 de ore de la anunțul încărcării produselor spre livrare atrage după sine livrarea obligatorie la prima ușă, fără ca Infinity for Home sau transportatorul să mai poarte vreo responsabilitate pentru produs în acest sens. Livrarea se va considera acceptată în aceste condiții.
În cazul în care și a doua tentativă de livrare eșuează din motive neimputabile Infinity for Home, vom încerca să găsim un loc sigur unde să depozităm temporar coletul. De la acest moment, aveți la dispoziție un termen de maxim 15 zile pentru a solicita o nouă livrare, costul acesteia urmând a fi suportat integral de dumneavoastră, conform politicii de prețuri a Infinity for Home. Dacă livrarea nu este solicitată sau nu poate fi efectuată în termenul de 15 zile, vom considera că ați renunțat la comanda pentru produsele de stoc, standard. Comanda va fi anulată, cu reținerea tuturor sumelor aferente transportului achitat de către Infinity for Home, drept despăgubire.
În cazul livrării produselor către showroom-ul sau depozitul Infinity for Home, ne rezervăm dreptul de a nu păstra produsele pentru o perioadă mai mare de 30 de zile de la data stabilită pentru livrare, chiar dacă acestea au fost deja achitate. Dacă livrarea nu poate fi efectuată în acest termen, vom considera aceasta ca o intenție de anulare a contractului din partea dumneavoastră și vom reține sumele deja achitate cu titlu de despăgubire pentru produsele la comandă. Pentru produsele aflate în stocul Infinity for Home, standard, se vor reține sumele de depozitare aferente comunicate la punctul 6.11. și orice alte sume intervenite pentru organizarea sau rezervarea serviciilor de transport.
Orice termen care depășește 15 zile de depozitare va fi taxat cu 50 lei/zi de întârziere în ridicarea produselor, până la momentul ridicării personale a produselor sau ridicării de către firmele de curierat sau transport.