La Infinity for Home, ne dorim să oferim cele mai bune produse și servicii. Dacă întâmpinați orice problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Echipa Infinity for Home, aveți posibilitatea de a returna produsul în termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea comenzii.
Cum să inițiezi returul:
Ce se întâmplă după completarea formularului: După ce trimiteți formularul de retur sau e-mailul către contact@infinityforhome.ro, echipa noastră va analiza solicitarea și vă va răspunde prin e-mail sau telefon în termen de maxim 3 zile lucrătoare. Veți primi instrucțiuni detaliate despre cum să returnați produsul, inclusiv adresa de retur și, în cazul în care este necesar, informații suplimentare pentru ambalare sau transport.
Condiții pentru acceptarea returului: Pentru a fi acceptat, produsul returnat trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
Dacă returul se datorează unor situații precum deteriorarea produsului la livrare, pentru acceptarea returului sunt necesare poze făcute la livrare, cu ambalajul original al produsului, în care să fie evidente defectele care stau la baza motivului de retur. Aceste poze sunt obligatorii în procesul de acceptare al returului; altfel, returul nu va fi procesat.
Costuri de returnare: Costurile de transport pentru returnarea produsului sunt responsabilitatea clientului, exceptând situația produselor ajunse deteriorate, pentru care există dovezi clare de neconformitate.
Rambursarea sumelor: După ce produsul returnat ajunge la noi și este verificat, vom procesa rambursarea sumei plătite pentru produsul respectiv, în termen de maxim 14 zile lucrătoare, prin aceeași metodă de plată utilizată la achiziționare.
Produse care nu pot fi returnate: Nu acceptăm retururi pentru următoarele categorii de produse:
Produse defecte: Dacă produsul comandat prezintă defecte, vă rugăm să ne contactați imediat. Informațiile privind defectele sau neconformitățile produselor trebuie anunțate imediat, în momentul livrării, în următoarele cazuri: ambalajul lovit, deteriorat, neconform, produs cu defect vizibil. Pentru ca cererea de retur și rambursarea sumelor să fie luată în considerare, termenul maxim de sesizare este între minim 1 oră și maxim 8 ore de la livrarea produselor, dar nu mai târziu de ziua în care acestea au fost livrate. În caz contrar, returul nu va fi procesat.
Contact: Pentru orice întrebări sau nelămuriri, echipa noastră de suport este disponibilă: