Afaceri de la zero. Cum au crescut? Infinity for Home, un business cu mobilier personalizat pornit acum patru ani, s-a extins cu un showroom de patru ori mai mare decât cel iniţial şi a ajuns la circa 2.000 de produse listate în magazinul online

Afaceri de la zero. Cum au crescut? Infinity for Home, un business cu mobilier personalizat pornit acum patru ani, s-a extins cu un showroom de patru ori mai mare decât cel iniţial şi a ajuns la circa 2.000 de produse listate în magazinul online
Infinity for Home furnizează mobilier pentru segmentul de business şi pentru utilizatorul final, iar piesele de mobilier îşi păstrează conceptul de personalizare. Astăzi, produsele vedetă din portofoliul Infinity for Home sunt canapeaua, scaunele, mobilierul operaţional pentru executivi şi scaunele de meeting.

Infinity for Home, un showroom de mobilă şi decoraţiuni în care clienţii vin pentru a-şi personaliza locuinţele, pornit în urmă cu patru ani, s-a extins într-un spaţiu de patru ori mai mare decât cel în care a început şi a ajuns să aibă în magazinul online circa 2.000 de obiecte de mobilier. Infinity for Home furnizează mobilier pentru segmentul de business şi pentru utilizatorul final, iar piesele de mobilier îşi păstrează conceptul de personalizare, astfel încât fiecare persoană sau business să îşi poată pune amprenta pe fiecare produs. 
„Am început cu câteva scaune şi fotolii de soft sitting. Între timp, pentru că am văzut potenţial în acest proiect, am construit mult în zona de consumatori finali. Infinity for Home a început cu un magazin online şi cu o unitate fizică foarte mică. Însă, am deschis între timp un showroom de aproape patru ori mai mare decât spaţiul iniţial şi am schimbat platforma online, unde sunt listate circa 2.000 de produse. Portofoliul nostru s-a mărit de zece ori ca număr de produse şi categorii”, a spus Alexa Rădulescu, acţionar al companiei. O mare parte din portofoliu deserveşte astăzi segmentul de business. 

În ultimii doi ani de zile, Infinity for Home a avut proiecte de medical healthcare, dar şi în zona de HoReCa – restaurante, hoteluri, lobby-uri. Dacă la început peste 90% din vânzări erau în zona de spaţii de birouri, hoteluri sau restaurante, acum ponderea este aproape egală cu cea a segmentului B2C, menţionează antreprenoarea. Cele două segmente cresc diferit, spune ea, iar focusul pentru anul acesta este centrat pe eficientizarea portofoliului de produse pentru consumatorul final, precum şi pe investiţiile în marketing, comunicare şi promovare. „Am adus şi o linie de produse proprii şi am reuşit să convingem fabricile cu care lucrăm să le producă.”

În prezent, Infinity for Home colaborează cu furnizori din Asia, dar, în egală măsură, şi cu alte unităţi de producţie din Europa, din ţări precum Italia, Spania, Danemarca, Olanda sau Polonia.
Clienţii din online, mai adaugă Alexa Rădulescu, vin din toată România. Aceştia au între 25-60 de ani, au venituri medii şi provin din mediul urban, sunt oameni pragmatici şi practici, cărora le place frumosul, dar care îşi doresc ca produsul să fie best value for money.
„Oamenii sunt foarte educaţi, îşi iau foarte multe informaţii din online. Zona de tehnologie ajută foarte mult clienţii să fie informaţi şi să poată să aleagă produsul cel mai bun, dar ajută şi în business. Fără tehnologie în business, cred că nu poţi avea succes.”

Astăzi, produsele vedetă din portofoliul Infinity for Home sunt canapeaua, scaunele, mobilierul operaţional pentru executivi şi scaunele de meeting.
.
Proiectul are o creştere de la an la an de 24%. Anul trecut, potrivit datelor publice, Infinity for Home SRL, firma sub care funcţionează showroom-ul, a raportat o cifră de afaceri de 3,8 mil. lei. Echipa businessului este formată din zece persoane, însă cuprinde şi colaboratori, nu doar angajaţi permanenţi.

Investiţia pentru dezvoltarea Infinity for Home s-a ridicat la 60.000 de euro, bani veniţi din surse proprii, după care businessul a reuşit să se susţină şi să crească fără alte surse de finanţare. Recent, însă, compania a obţinut o finanţare prin programul IMM Invest, care va ajuta la diversificarea portofoliului de produse.

Obiectivul companiei este dezvoltarea pe partea de marketing, comunicare şi promovare, o nouă extindere a showroom-ului şi o detaşare a zonei de business şi a celei de consumatori casnici, precum şi dezvoltarea propriului centru logistic.

„Când urci în barca antreprenoriatului îţi asumi un risc foarte mare şi este decizia ta dacă îl duci mai departe sau nu. Eu sunt un om ambiţios şi sunt suficient de calculat. Vise avem toţi, dar foarte puţini dintre noi reuşesc să le şi pună în practică şi să le transforme în ceva palpabil”, a mai adăugat Alexa Rădulescu.

Articol disponibil și pe:
https://www.zf.ro/afaceri-de-la-zero/afaceri-zero-au-crescut-infinity-for-home-business-mobilier-22480819
 

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!